Artık abonelerimiz Türk Telekom Kurumsal Online Hizmet Merkezi üzerinden giriş yaparak veya 444 4 KMH’ı arayarak telefonlarını en fazla 3 adet olmak koşulu ile GSM ya da iş/ev numaralarına, paralel veya seri olarak yönlendirebiliyor!

Seri yönlendirme seçeneğinde abonemizin yönlendirmek istediği numaralar liste sıralamasına göre aranır. Sistem, girilen her bir numarada 20 saniye çalar.

Paralel yönlendirme seçeneğinde ise: Abonemizin yönlendirmek istediği numaralar aynı anda aranır.

Ayrıca;

Artık abonelerimiz aynı servisin Periyodik Yönlendirme seçeneği ile istedikleri bir tarih ve saat aralığı için de yönlendirme yapabiliyor. Yönlendirme yapılmak istenen tarih aralığı bittiğinde yönlendirme otomatik olarak iptal oluyor.

Ücretlendirme: Çağrı yönlendirme ücreti mevcut tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilir.

Tek Numara servisini Kurumsal Online Hizmet Merkezi üzerinden veya 444 4 KMH’I arayarak aktive edebilirsiniz.

Yönlendirmelerin yapılabilmesi, yönlendirme yapılmak istenen numaraların teknik altyapısının uygunluğuna bağlıdır.

Servisten yararlanmak için Kurumsal Online Hizmet Merkezi’ne buradan giriş yapabilirsiniz.