Kontrollü Süper Esnaf Tarifesi ile Türk Telekom'lu Esnafın Faturası da Dükkanı da Kontrol Altında!

Tarife Bilgisi

Kontrollü Süper Esnaf tarifesi, sürpriz faturalara son vererek, müşterilerimizin tüm iletişim ihtiyaçlarını tek pakette çözüyor! Üstelik, bir yıl boyunca geçerli işyeri sigortası TÜRK TELEKOM’dan hediye!

  • Uygun Fiyatlı Komple İletişim Paketi 
  • Dolu dolu İnternet
  • Bir Yıl Boyunca Geçerli Ücretsiz İşyeri Sigortası
  • Fatura Stop Özelliği
  • Türk Telekom'lu Esnaflarla Limitsiz Konuşma
  • Referans ile Kayıt Kolaylığı 
​​​​
​​
TARİFE TARİFE İÇERİĞİ   Taahhütsüz Aylık Ücret Taahhütlü Aylık Ücret* 
Kontrollü Süper Esnaf Tarifesi  Her Yöne 1000 Dakika Her Yöne 1000 SMS  2 GB İnternet   40 TL 32 TL
Türk Telekom Esnaflarla Limitsiz Konuşma ve Ücretsiz İşyeri Sigortası 

* Belirtilen indirimli fiyat, Kontrollü Süper Esnaf tarifesine numara taşıma ya da yeni hat aktivasyonu ile gelerek, tarifeye 12 ay taahhüt veren bireysel ve kurumsal aboneler için geçerlidir. Bu tarifelere geçiş yapan ve taahhüt veren aboneler, SMS aracılığıyla başvuru yaptıkları takdirde Güneş Sigorta ile yapılan işbirliği ile 1(bir) yıl boyunca sunulacak olan, prim ücretlerinin TÜRK TELEKOM tarafından ödeneceği, İşyeri Sigorta Paketi’nden ücretsiz olarak yararlanabilecektir.

** Türk Telekom'lu Esnaflarla Limitsiz Konuşma, Esnaf tarifeleri, Kontrollü Esnaf tarifeleri, Uzman tarifeler, Kontrollü Uzman tarifeler ve Esnaf Menü tarifeleri arasında yapılan görüşmeler için geçerlidir.

Tarife içeriğindeki dakikalarınız tükenip, kullanımınız durduğunda, Her yöne 100 Dakika paketini satın alarak, konuşmaya devam edebilirsiniz.

Her Yöne 100 Dakika Konuşma Paketi
5 TL

Her Yöne 100 Dakika Konuşma paketini satın almak için -->  DAKIKA yaz 6666’ya gönder!

(*) Taahhütlü fiyatlar, tarifeye numara taşıma veya yeni aktivasyon yoluyla Esnaf ve Uzman Tarifeleri İndirim Kampanyası’ndan yararlanarak kaydolup 12 fatura dönemi boyunca tarifede veya kampanya kurgusu kapsmaındaki daha yüksek ücretli bir tarifede kalacaklarına dair taahhütte bulunan müşterilerimiz için 12 fatura dönemi boyunca geçerli fiyattır. 12 fatura döneminin bitiminden itibaren taahhütsüz aylık ücretler geçerli olacaktır.

Yurt içinde Türk Telekom hatlarınızdan yaptığınız 500 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri aramaları, görüşme başına 60 kuruş olarak ücretlendirilmektedir.

Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan ücretsiz dakikalar ilgili fatura dönemi sonunda silinecektir. Aboneler, başka bir faturalı veya faturasız tarifeye geçiş yaptıkları takdirde, tarife kapsamında kazandıkları ücretsiz dakika kullanım haklarının kalan kısmını kullanamayacaklardır. Sunulan ücretsiz dakik hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez.

  • Tarifedeki kullanım hakları tükendiğinde ek paket alınarak ya da hatta lira yüklenerek kullanım yapılabilecektir.
  • Ek konuşma paketi kapsamında ayda 5 TL’ye yurt içi her yöne 100 dakika sunulmaktadır.

Hatta lira yüklendiğinde geçerli ücretler:

  • Hatta lira yüklenerek yapılan kullanımlarda konuşma ücreti 46,25 KR/dk, SMS ücreti 33,25 Kr/SMS’tir. Hatta lira yüklenerek yapılan geri kalan tüm kullanımlar için standart faturasız ücretlendirmeler geçerli olacaktır.
  • Cepten İnternet Ücretleri: Internet: 0,5 TL/100 KB, WAP: 0,2 TL/10 KB
  • Yurt dışındayken yaptığınız kullanımlarda faturasız müşterilerimiz için geçerli olan ücretler uygulanacaktır. Ücretlendirme için tıklayınız.
  • Uluslararası yapılan arama ve SMS gönderimleri için faturasız müşterilerimiz için geçerli olan ücretler uygulanacaktır. Ücretlendirme için tıklayınız.
  • Yurt içi her yöne MMS: 99 KR/MMS

Tarife ve ek paketler kapsamında hattınıza tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP aramalarını kapsamamaktadır.

Tarife, ek paketler ve hattınıza yüklediğiniz liralar kapsamında yaptığınız konuşmaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir. Ek paketler kapsamında hattınıza tanımlanan internet kullanım haklarınız kapsamında yaptığınız internet kullanımları için ücretlendirme periyodu Byte’tır. Hattınıza yüklediğiniz liralar kapsamında yaptığınız internet kullanımları için ücretlendirme periyodu internet kullanımı için 100 KB, WAP kullanımı için 10 KB’tır.

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

AVEA İletişim Hizmetleri A.Ş., fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.

​​​
​​
  • Tarife, numara taşıma, yeni hat tesisi ve Türk Telekom tarafından sunulmakta olan kuurmsal faturasız tarifelerden yapılacak geçişlere açık olacaktır.TÜRK TELEKOM’un diğer faturalı tarifelerinden yapılacak geçişlere kapalıdır.  
  • Tarifedeki dakika, SMS ve internet avantajı tüketildiğinde konuşmaya, mesajlaşmaya ya da interneti kullanmaya devam edebilmek için abonelerimizin ek paket alması ya da lira yüklemesi gerekmektedir. Ek paket alınmadığı ya da hatta lira yüklenmediği durumda hat sadece dışarıdan gelecek aramalara açık kalacaktır.
  • Tarife kapsamında sunulan grup içi limitsiz konuşma; tüm Esnaf ve Uzman Tarifeleri arasında yapılan görüşmeleri kapsamaktadır.
  • Tarifedeki müşterilerimiz, faturalı müşterilerimize yönelik olarak sunulmakta olan cihaz kampanyalarından faydalanamayacaklardır. 
  • Tarifedeki müşterilerimiz faturasız müşterilerimizin lira yükleyebildikleri tüm kanallardan hatlarına lira yükleyebileceklerdir. 
  • Diğer tüm faturalı tarifelerimizdeki müşterilerimiz için uygulamakta olduğumuz şekilde yeni GSM aboneliklerinde Özel İletişim Vergisi ve Telsiz Ruhsatname ücreti alınacaktır. Ayrıca Telsiz Kullanım ücreti de her ay faturaya yansıtılacaktır.
  • Hatta lira yüklenerek yapılan geri kalan tüm kullanımlar için standart faturasız ücretlendirmeler geçerli olacaktır.​
  • Tarifedeki müşterilerin hatlarına yükledikleri liralar fatura tutarına ilave edilmeyecektir.
  • Müşteriler hatlarına yükledikleri liralar ile bireysel/kurumsal faturalı ya da faturasız müşterilere sunulmakta olan diğer konuşma, mesajlaşma ve cepten internet paketlerini satın alınamayacak, sadece tarifeye özel sunulan ek SMS, internet ve dakika paketlerini satın alabileceklerdir. Bu paketlerin aylık ücretleri tarifedeki müşterilerimizin fatura tutarına ilave edilecektir.
  • Tarifedeki müşterilerimiz tarifenin teknik özellikleri nedeniyle her ay düzenli ve otomatik ayrıntılı fatura aboneliği yapamayacak, ancak Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayıp ayrıca talep etmeleri halinde ilgili döneme ait ayrıntılı fatura alabileceklerdir. 
  • Müşterilerimiz, son dönem fatura tutarı bilgisi ve son dönem fatura detaylarını Müşteri Hizmetleri ve 9333 arayarak öğrenebilecektir. 
  • Geçmişe yönelik çağrı detayları talebi ve e-fatura aboneliği Müşteri Hizmetleri aracılığıyla yapılabilecektir. 
  • Tarife kapsamındaki kalan kullanım detayları 9333’e SMS gönderilerek, 9333 aranarak ya da Müşteri Hizmetleri aracılığıyla öğrenilebilecektir.  
  • Aynı teknik nedenlerle tarife SMS ile güncel fatura tutarı sorgulamasına kapalı olacaktır.
  • Tarifeden,  Türk Telekom tarafından sunulmakta olan diğer faturalı ya da faturasız tarifelere geçiş yapıldığında müşterilerin hatlarında kalan dakika avantajları silinecektir.  
  • Türk Telekom tarafından sunulmakta olan faturasız tarifelerden söz konusu tarifeye geçiş yapıldığında hatta kalan lira bakiyesi varsa bakiye kaldığı yerden devam edecektir. 
  • Kısıtlı statüsüne geçtikten sonra fatura borçlarını ödememeye devam eden müşterilerimiz, hatlarına yüklü liraları varsa söz konusu liraları kullanamayacaklardır.  
  • Tarifeden başka bir faturalı tarifeye geçen abonelerimize, kalan vergi taksitlerinin toplamı son faturalarına toplu bir şekilde yansıtılacaktır.
  • Tarifedeki müşterilerimizin her yöne konuşmaları öncelikli olarak tarife kapsamındaki kullanım haklarından tüketilecektir. Tarifedeki kullanım hakları tüketildiğinde müşterilerimizin hattına tanımlı ek paketler varsa ek paketler kapsamındaki kullanım hakları tüketilecektir. Ek paketler tüketildiğinde müşterilerimizin hattına lira yüklüyse hatta yüklenen liralar tüketilmeye başlanacaktır. 
  • Tarifeye referans ile kayıt: Vergi levhası ya da meslek belgesi olmayan bireysel müşterilerimiz; Esnaf veya Uzman Tarifelerinde yer alan bir aboneyi referans göstererek, numara taşıma veya yeni hat aktivasyonu ile Kontrollü Süper Esnaf tarifesine kayıt olabilecektir. Referans Kurgusu ile yapılacak geçişlerde aboneden Referans Başvuru Formu ve Sabit fatura alınmalıdır. 
  • Başka bir abonenin referans olması yoluyla gerçekleşen Kontrollü Süper Esnaf Tarife aktivasyonlarında, referans olan kişi dilediği zaman referans olmaktan vazgeçebilir.  
  • Bu durumda, referans göstererek tarifeye gelen abone, yeni bir referans abone bulmakla yükümlüdür. 3 gün içerisinde uygun referans bulamayan ya da başka bir bireysel tarifeye geçiş yapmayan aboneler, otomatik olarak bireysel faturalı Kontrolü S.E.Ç 250 tarifesine geçirilecektir.
  • Tarifeye kaydedilen hatların, FCT ya da benzer cihazlarla veya ticari amaçla veya kötü niyetli olarak ya da haberleşme maksadı dışında kullanılması halinde ilgili hat, Türk Telekom tarafından görüşmeye kapatılabilir, tarifesi değiştirilebilir veya abonelik sözleşmesi feshedilebilir. Tarife’ye kaydedilen hatlardan FCT ya da benzer cihazlarla kullanılan hatlar için, düzenlenecek bir sonraki dönem faturasına hat başına 500,00 TL ceza tutarı yansıtılacaktır.
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.
  • Belirtilen tüm ücretlere KDV, ÖİV dahildir.
  • Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, faturasız hattan faturalı hatta geçiş yapan müşterilerimiz adına düzenlenecek ilk faturalara, ilgili döneme ait tarife aylık ücretinin tarifeden yararlanılan gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Faturalı hattan faturasız hatta geçiş, diğer operatörlere numara taşıma ve hat iptali yapılması durumunda çıkan son faturaya ise tarife aylık ücretinin tamamı yansıtılacaktır.
  • Kontrollü Süper Esnaf tarifesine numara taşıma ya da yeni hat tesisi ile gelen müşterilerimize, bu paketlerde 12 ay kalmayı taahhüt etmeleri durumunda 1(bir) yıl boyunca Güneş Sigorta ile yapılan işbirliği ile özel olarak hazırlanan ve prim ücretinin TÜRK TELEKOM tarafından ödeneceği, İşyeri Sigorta Paketi ücretsiz olarak sunulacaktır.
  • Ücretsiz İşyeri Sigortası’nın toplam teminat tutarı 10.000 TL’dir. Yangın hariç diger teminatlar için her bir hasarda 200 TL muafiyet söz konusudur.
  • Abone tarifeye 12 ay taahhüt verdikten sonra, sigorta faydasından yararlanmak için ayrıca kayıt olmalıdır.  Sigorta faydasında ayrıca kayıt olmayan aboneler, sadece aylık tarife ücret indiriminden yararlanır.

Ücretsiz işyeri sigortasına SMS ile kayıt olmak için;

“SIGORTA” yazıp 6666’ya gönderilmelidir.
  • SMS atarak ücretsiz sigorta hizmetine kayıt olan aboneye, poliçe numarası SMS ile iletilir. Bu SMS’in ardından 3 gün içinde poliçesi aktif edilir.
  • Abone, «Poliçe» yazıp 6666’ya SMS attığı takdirde, poliçe numarasını tekrar öğrenebilir.
  • Abone, kendisine sms ile iletilen poliçe no ve VKN/TCKN bilgisi ile gunessigorta.com.tr üzerinden poliçesini görüntüleyebilir.
  • Aynı adresteki en fazla 5 hat için kampanyadan yararlanılabilir. 5’ten fazla hat, aynı adresi göstererek, kampanyaya katılmışsa, 5 adetin üstü teminat altına alınmayacaktır. 5 adet hat sınırlaması, müşterinin farklı adreslerde bulunan işyerleri için geçerli değildir.
  • Asistans Hizmetleri sigorta kapsamına dahil değildir.
  • Ücretsiz sunulan sigorta hizmeti sadece işyeri için geçerlidir. Abonelik sırasındaTÜRK TELEKOM’a bilgisi verilen adresin ev adresi olması halinde ise, abone kampanya’dan hiçbir şekilde faydalanamaz, Ücretsiz İşyeri Sigortası teminatları kapsamına alınmış olsa dahi herhangi bir hasar halinde kendisine Sigorta Şirketi tarafından teminat  ödenmez.
  • Müşterilerimiz, Ücretsiz İşyeri Sigortası ile ilgili her türü soru ve şikayetlerini 444 19 57  numaralı çağrı merkezi aracılığı ile Güneş Sigorta Şirketi’ne iletebilecektir.
  • Taahhüt bozulduğu durumda, hattın kapatma/kapatılma/devir/numara taşıma/faturasız hatta geçirme/başka bir tarifeye geçiş, tarihine kadar sağlanan indirim tutarlarının ve Sigorta hizmetinin güncel piyasa değerinin toplamı ile taahhüt Süresi sonuna kadar tahsil edileceği belirtilen fakat henüz tahakkuk etmemiş aylık ücretlerin toplamı kıyas edilir, bunlar arasından düşük olan TÜRK TELEKOM tarafından abonenin son faturasına cayma bedeli olarak yansıtılır.
  • Her yöne 100 dakika konuşma paketi ayda 5 TL’ye, her yöne 100 SMS paketi ayda 5 TL’ye, 100 MB internet paketi ayda 5 TL’ye, her yöne 50 SMS+ 50 MB internet paketi ayda 5 TL’ye, Her yöne 5000 SMS paketi ayda 11 TL’ye ve 1 GB İnternet paketi ayda 11 TL’ye sunulmaktadır. 
  • Kontrollü Uzman tarifelerine geçiş yapan aboneler için ek paketlere kayıt, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri ve SMS kanalı aracılığıyla yapılabilecektir. 
  • Bir fatura dönemi içerisinde kullanılmayan dakika, SMS ve veri kullanım hakları, ilgili fatura dönemi sonunda silinecek, bir sonraki aya devretmeyecektir. Sunulan ücretsiz veri kullanım hakları devredilemez ve 3. şahıslara transfer edilemez. 
  • İnternet paketleri kapsamında sunulan ücretsiz veri kullanımı yurtiçinde Internet APN ve WAP APN üzerinden gerçekleştirilecek kullanımları kapsamaktadır.
  • Paket kapsamında sunulan ücretsiz SMS'ler sadece yurt içi gönderiler için geçerlidir, yurt dışı, KKTC, katma değerli servis ve özel servis numara gönderilerinde kullanılamaz. Paket kapsamındaki SMS’ler ile 444’lü numaralar ve 1XY yapısındaki kısa numaralara doğru gönderim yapılabilir.
  • Kontrollü Uzman tarifeleri üzerine alınan ek paketlerin kullanım süresi 30 gün'dür. 
  • Paketler, her fatura döneminde otomatik olarak yenilenmeyecektir. Eğer istenirse abonelerimiz tarafından tekrar satın alınması gereklidir.
  • Her Yöne 100 Dakika Konuşma Paket kapsamında sunulan her yöne dakikalar, yurtiçi olmak şartıyla şebeke içi, ev, iş, diğer operatörler ve Türk Telekom ile anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeciler yönlerini kapsamaktadır. Paket kapsamında sunulan her yöne dakikalar; yarışma servisleri, sohbet hatları, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri, tüm katma değerlihizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP kullanımlarını kapsamamaktadır.
  • Belirtilen ücretlere KDV, ÖİV dahildir.
  • Hattınıza yüklediğiniz liralar fatura tutarına ilave edilmeyecektir. Ücretinin ayrıca ödenmesi gereklidir.
  • Hattınıza yüklediğiniz liralar ile Kontrollü Süper Esnaf Tarifeleri ek paketleri satın alınamayacaktır.
  • Hattınıza yüklediğiniz liralarla faturasız müşterilerimize sunmakta olduğumuz uluslararası dolaşım paketlerini satın alabilirsiniz. 
  • Hattınıza yüklediğiniz liralar ile bireysel/kurumsal faturalı ya da faturasız müşterilere sunulmakta olan diğer konuşma, mesajlaşma ve cepten internet paketleri satın alınamayacaktır. 
  • Kontrollü tarifeler arasındaki geçişler ile tarifeden faturasız tarifelere yapılacak geçişlerde hatta kalan lira bakiyesi varsa bakiye kaldığı yerden devam edecektir. 
  • Tarifeden diğer faturalı tarifelere yapılacak geçişlerde ise hatta kalan lira bakiyesi müşterinin faturasına indirim olarak yansıyacaktır.

Tarifenizdeki veya tarifenize ek olarak aldığınız yurtiçi konuşma paketlerinizdeki dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir. TÜRK TELEKOM İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.

444 ile başlayan aramaların yurt içi ücretlendirmesi eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız var ise bu yönlerden düşer; eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız yok ise tarifenizin sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.

Yurt içinde Türk Telekom hatlarınızdan yaptığınız 500 ve 550 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri aramaları, görüşme başına 60 kuruş olarak ücretlendirilmektedir.

Detaylı bilgi için 550 Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

​​​​