Profesyonel destek paketi ile Türk Telekom Veri Merkezi'nden (TTVM) hizmet alan iş yeri müşterileri sahip oldukları ürün ve servisler için profesyonel destek alıyor!

Profesyonel Destek Paketi Size Neler Sunuyor?

Uzaktan yönetim desteği

Servis kapsamında yer alan destek hizmetler için Kurumsal Müşteri Hattını kullanarak ulaşacağınız teknisyenler aracılığı ile bulunduğunuz yerden bu hizmetleri yönetebilirsiniz.

​​​​

Başvuru ya da ön başvuru için; Türk Telekom İl Müdürlükleri'ni ya da İşyerim Çağrı Merkezi'ni (444 5 444) tercih edebilirsiniz.

​​
​​
  • Belirtilen dönemlerde paket içerisindeki hizmetlerden aylık en fazla 10 adet hizmetten yararlanabilirsiniz.
  • Hizmet başlangıç tarihi başvurunuz sırasında belirttiğiniz tarihtir.
  • Profesyonel destek paketi kapsamındaki hizmetler aşağıdaki gibidir:
    • Standart işletim sistemi, Windows ve GNU/Linux türevlerinin varsayılan ayarlarla kurulumu
    • Sunucu ağ yapılandırması
    • Talep doğrultusunda sunucu ağ ayarlarının ve talimatlarınız doğrultusunda işletim sisteminde profesyonel değişikliklerin yapılması
    • Bir düğmeye basılması ya da anahtarın çevrilmesi
    • Bir cihazın yeninden başlatılması, kapatılması ya da açılması
    • Ürün bilgilerinin okunması
    • Uzaktan sorun giderirken görsel doğrulama sağlama
    • Teçhizat üzerindeki göstergeler hakkında bilgi verilmesi
    • Yer değiştirme ve sonlandırma gibi kablolama hizmetlerinin sağlanması ve kablo sinyal testinin yapılması
    • Etiket ekleme, sökme ve doğrulama işlemlerinin sağlanması
    • Teyp, CD, DVD, Disk gibi harici bellek medyalarını söküp takmak
    • Aynı kabin veya koridorda yer değişikliği
  • TTVM Standart Destek Paketi hizmetleri kapsamındaki hizmetlerden faydalanabilirsiniz.
​​​​​​​​​​​​​​
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Profesyonel Destek Paketi ile ilgili sıkça sorulan sorular için tıklayın.